co zrobie w roku 2015

Okazuje się, że jestem mistrzem odkładania wszystkiego "na potem". Jeśli tylko nie mam przysłowiowego noża na gardle, ciężko mi zabrać się do pracy. Czuję się trochę jak taki statystyczny Polak, który podobno nie potrafi ani wytrwale pracować, ani skutecznie odpoczywać. Mam większe i mniejsze zrywy aktywności (zwłaszcza, kiedy mam przygotować coś "na już", wtedy potrafię być bardzo produktywna), ale do tej pory nie udało mi się wypracować nawyku np. systematycznego uczenia się języków obcych itp. Oczywiście w roku Jowisza musi być inaczej ;) Przedstawiam swoją skromną listę planów na rok 2015. Co miesiąc będę zdawała szczerą relację z realizacji swoich postanowień.

* po dłuższym zastanowieniu postanowiłam trochę zmodyfikować, doprecyzować swoje plany:

1. Cel zawodowy - od jakiegoś czasu planuję zagłębić się w zupełnie nową dla mnie dziedzinę - nie zdradzam jeszcze jaką ;) Na realizację tego celu chcę poświęcić minimum pół godziny dziennie, niezależnie od okoliczności. Zakładam, że nad tematem będę spędzała średnio godzinę dziennie, co daje mi 365 godzin w ciągu roku - jako, że zadania mają tendencję do dopasowywania się do czasu, który chcemy im poświęcić, uznałam, że zamiast wyznaczać sobie czas od razu podejmę się realizacji celu - nauczę się programować w Pythonie do końca roku ;)

2. Język angielski - opanuję minimum 3000 nowych słówek.

3. Przeczytam minimum 25 książek.

4. Spróbuję czegoś nowego - np. jazdy konnej.

5. Wybiorę się do opery.

6. Zaplanuję i zrealizuję mały wyjazd.

7. Język francuski - do nauki tego pięknego języka powrócę już w marcu, wcześniej chcę wyrobić sobie nawyk codziennego uczenia się.

8. Będę lepiej się odżywiała. Na pewno ograniczę słodycze, wprowadzę do diety produkty, które pozytywnie działają na stan cery i włosów.

Komentarze

  1. Ja postanowiłam nie mieć postanowień:) kontynuuje postanowienie staroroczne czyli jak naj mniej kupować a jak już to tylko z konieczności.Jak narazie udaje mi się to kupiłam tylko książkę i to jeszce o minimalizmie Marty Sapały pt.,,mniej"pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty