Ja w kolejnym roku

Dziś zdjęć nie będzie. Tłumaczenia się z powodu długiej nieobecności po zapowiedzi regularnego pisania także nie będzie ;)

Przygotowałam dziś telegraficzny skrót planów i postanowień na 2016 rok.

Pierwszy i najważniejszy cel, któremu zamierzam poświęcić najwięcej czasu i energii: rozwijanie umiejętności programistycznych. Wlicza się w to znalezienie fajnej, rozwijającej pracy - to plan na styczeń.

2. Nauczę się gotować w końcu porządny ramen.
3. Będę piła więcej ziół - nawet pokrzywę i może skrzyp.
4. Wykupię sobie karnet na siłownię, przynajmniej na jeden miesiąc.
5. Chciałabym odwiedzić kilka fajnych miejsc.
6. Przeprowadzę kolorystyczną rewizję szafy. Wydaje mi się, że mam już wystarczającą wiedzę o pasujących mi kolorach i odcieniach, ale to temat na kolejny wpis - zapraszam zwłaszcza wszystkie wiosny ;)
7. Nauczę się posługiwać pałeczkami.
8. Zadbam o wygląd swojego blogu - być może czeka go nawet o wiele bardziej poważna rewolucja ;>
9. Tutaj pojawi się wkrótce kolejny cel.

Komentarze

  1. Masz bardzo ładny styl pisania, szkoda tylko, że tak mało.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty