Czy ostatnie zakupy były potrzebne?




















Na przełomie czerwca i lipca kupiłam dużo nowych rzeczy, na pewno więcej niż bym chciała. Jedną zakupioną rzecz zwróciłam do sklepu, reszta ze mną pozostała. 

Polubiłam na nowo Mango, zwłaszcza outlet - można tam znaleźć rzeczy w niskich cenach, ale wykonane z porządnych, naturalnych tkanin. Wczoraj zamówiłam tam 4 pary spodni z zamiarem przymierzenia i - mam nadzieję - zwrócenia co najmniej dwóch par. Od jakiegoś czasu dojeżdżam do pracy rowerem i potrzebuję wygodnych, lekko elastycznych, letnich spodni, bo para którą posiadam mocno się już wysłużyła.

Kupiłam też trochę nowych kosmetyków, ale o tym innym razem.  

1. Biała haftowana koszula z kopertowym dekoltem (Mango Outlet | ok. 50 zł | obecnie jeszcze bardziej przeceniona) - lekka i przewiewna, naprawdę uniwersalna, wygodna nawet w czasie jazdy rowerem.

2. Mała czarna sukienka (Mango Outlet | ok. 80 zł) - lekko zsunięte rękawy równoważą moje szerokie biodra. Sukienka jest wykonana z marszczonej tkaniny i wypełniła lukę w mojej szafie. Przyda się na trochę bardziej formalne okazje, niestety wymaga lekkiego skrócenia.

3. Sukienka tuba w paski z opuszczonymi rękawami (Mango Outlet | ok. 40 zł) - naprawdę polubiłam ten fason. Sukienka ma świetny materiał i kolory. Może być noszona również jako bluzka. Tego zakupu dokonałam w sklepie stacjonarnym w Piasecznie, na zakup na podstawie zdjęcia raczej bym się nie skusiła.

4. Złote kolczyki, małe koła (Kruk | ok. 120 zł | przecena o 50%) - kojarzą mi się z latami 90-tymi, subtelne i delikatne. W przeciwieństwie do sztyftów mogę nosić je cały czas, nawet podczas snu. Co za oszczędność czasu. Zakup, który na pewno najdłużej mi posłuży.

5. Kaszmirowy, granatowy sweter (Marks&Spencer | sh | 5 zł) - cena to nie żart, dodam, że sweter świetnie leży i wygląda jak nowy.

6. Bawełniana czarna bluzka z falbaną i rękawem za łokcie (C&A | 20 zł) - zakup, którego można było uniknąć, ale bluzka jest ładna i praktyczna.

7. Espadryle na koturnie (C&A | 80 zł) - buty są wygodne jak kapcie. Kiedy się zniszczą zamierzam zastąpić je parą lepszej jakości.

8. Lekkie sandałki, brąz (Lasocki | 80 zł) - moje chyba pięcioletnie sandały przeszły na emeryturę. Nie wiem czy nowa para jest wygodna, nie spędziłam w nich  jeszcze zbyt wiele czasu.

Komentarze

Popularne posty